Always notice Leolux

In elke Leolux schuilt een leeuw.

Die boodschap staat centraal in de nieuwe reclamecampagne die Leolux in 2019 lanceert. Die keuze voor de leeuw is zeker niet toevallig. Want Leolux ís de leeuw. Zelfs al voordat Leolux Leolux werd, was de leeuw er al. In het logo van de Zuid-Nederlandse Clubmeubelfabriek, toen ons bedrijf nog zo heette. In de jaren vijftig werd de nieuwe bedrijfsnaam ervan afgeleid: de luxe meubelen van de leeuw. Leolux.

Nu is de leeuw los

In de nieuwe campagne speelt de leeuw de absolute hoofdrol. In tv-commercials, advertenties en op social media laten we zien dat er in elke Leolux een leeuw schuilt. In elk meubel, maar ook in onze mentaliteit en bij onze mensen. En dat is precies wat je Leolux tot het meest dominante meubel in je interieur maakt.

Even ontsnapt

Voor veel automobilisten was het even schrikken. Vanaf 7 januari liep de leeuw al een week lang los langs de snelweg en in het centrum van grote steden. Zijn schaduw was te zien op talloze gebouwen door het hele land. Zelfs op het Paleis op de Dam maakte hij indruk. De merknaam hielden we toen nog even geheim, maar de nieuwsgierigheid was gewekt. Maar trotse leeuwen als we zijn, stonden we er natuurlijk wel met de camera naast …

Ben je ook toe aan een eyecatcher in je interieur waar je trots op kunt zijn? Sluip dan eens door onze collectie of ga op jacht bij de dealer of een van onze Design Centers.