Joining worlds: Leolux en Edward van Vliet

31-12-2016

Leolux werkt graag samen met topdesigners. Door het combineren van visie, creativiteit en inspiratie ontstaan immers de mooiste meubelen en accessoires. En daarom zijn we heel trots om u voor te stellen aan onze nieuwe strategic creative director: Edward van Vliet.

Belevingswerelden

In zijn rol als strategic creative director definieerde Edward van Vliet vier belevingswerelden voor Leolux. Vier sferen die de bakermat zijn van nieuwe kleuren, materialen en patronen voor de Leolux collectie. Tijdens IMM Keulen 2017 lichten we een tipje van de sluier op, wanneer we de eerste resultaten van de nieuwe samenwerking lanceren, inclusief een aantal nieuwe designs. 

Masterplan

De keuze voor ontwerper Edward van Vliet is een gouden greep. In de woorden van onze artdirector Gisella Groenewoud: “Edward heeft enorm veel ervaring als artdirector voor andere merken. Daarbij heeft hij een internationale visie op interieur en een sterk gevoel voor stijl, kleuren, patronen en textiel. Door in de huid van Leolux te kruipen, heeft hij voor een masterplan gezorgd dat perfect bij ons merk past.” 

Eerste onthullingen op IMM

Hoe Leolux eruitziet door de ogen van Edward van Vliet? Dat ziet u tijdens de IMM in Keulen. In het standontwerp, maar ook in de collectie, die hij aanvulde met plaids, karpetten en kussens, tafeltjes en poefs. En dat is nog maar het begin …

IMM Cologne
16 t/m 22 januari 2017
Hal 11.2, stand H31

Reageren

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties op dit blogartikel.